Previous
Next
Karl Fazer - positioneringsstrategi
Hvordan kan vi skabe en stærk position på markedet, hvorfra vi kan udvikle
et kreativt koncept, der giver forbrugeren lyst til at købe Karl Fazer?
Moment – Fortjent Fornøjelse Vores strategi er, at positionere Karl Fazer, som den fornøjelse du som forbruger har fortjent. Vores kreative koncept skal bidrage til denne strategi og tage udgangspunkt i samme forbrugerindsigt.

Vidste du, at 98% af forbrugerne der deltager i en begivenhed
eller event, skaber digitalt eller socialt indhold.

Vidste du, at 98% af forbrugerne der deltager i en begivenhed eller event, skaber digitalt eller socialt indhold.

Frem dit brand via strategi, aktivering og markedsføring – kontakt os idag!  

cs@momentcph.dk

Christian Schønnemann
+45 28 78 30 31

jp@momentcph.dk

Jesper Priisholm
+45 28 76 57 29

cko@momentcph.dk

Christian Koldbech
+45 41 78 75 70

cs@momentcph.dk

Christian Schønnemann
+45 28 78 30 31

jp@momentcph.dk

Jesper Priisholm
+45 28 76 57 29

cko@momentcph.dk

Christian Koldbech
+45 41 78 75 70

Momentcph A/S   |   Nyvej 17B, 1. TV., 1851 Frederiksberg C   |   CVR NR. 34710406   |   Forretningsbetingelser