Brief

Skab en dag og aften som illustrerer og aktiverer Coromatics medarbejdere,
så strategi og budskaber huskes.
Moment – C-day – C for one Coromatic. Sætningen “C for one Coromatic kan nu flyttes ned som rød tråd på enkelte elementer over hele arrangementet. Den kan oven i købet referere til elementet. Elementerne er delt i to. Der er de seriøse elementer i løbet af strategidagen og der er de festlige om aftenen. Således kan et seriøst element om dagen hedde ”C-Day. C for case. We protect healthcare”, hvis elementet er en case om Glostrup Sygehus. Et festligt element om aftenen kunne hedde ”C-Day. C for Celebrating of our Heroes. We protect our Colleagues.”, hvis elementet er et banner med fotos af alle Coromatics medarbejdere. På den måde får vi bygget stoltheden og identiteten op hos medarbejderne og samtidigt referere til det aktuelle element. En sideeffekt er at vi ikke introducerer andre elementer end dem der i forvejen indgår i et kick-off arrangement.

Vidste du, at 98% af forbrugerne der deltager i en begivenhed
eller event, skaber digitalt eller socialt indhold.

Vidste du, at 98% af forbrugerne der deltager i en begivenhed eller event, skaber digitalt eller socialt indhold.

Frem dit brand via strategi, aktivering og markedsføring – kontakt os idag!  

cs@momentcph.dk

Christian Schønnemann
+45 28 78 30 31

jp@momentcph.dk

Jesper Priisholm
+45 28 76 57 29

cko@momentcph.dk

Christian Koldbech
+45 41 78 75 70

cs@momentcph.dk

Christian Schønnemann
+45 28 78 30 31

jp@momentcph.dk

Jesper Priisholm
+45 28 76 57 29

cko@momentcph.dk

Christian Koldbech
+45 41 78 75 70

Momentcph A/S   |   Nyvej 17B, 1. TV., 1851 Frederiksberg C   |   CVR NR. 34710406   |   Forretningsbetingelser